March 2, 2016

instagram #1


                                 

New favourite product in my make-up bag. I've been loving Vaseline since last year but this sugar coated one is a bomb! And it looks cute too.

Nowy ulubiony produkt w kosmetyczce. Od roku używam już produktów tej firmy, ale ten cukrowy balsam to ust to strzał w dziesiątkę - nie wspominając już o pięknym opakowaniu.


 Little shopping at Victoria's Secret. New iPhone case, body mist and a pair of panties.

Małe zakupy w Victoria's Secret. Nowa obudowa na iPhone, mgiełka do ciała i majtki.


 Prestat chocolates - a kind of luxury. Marc De Champagne is everything.

Czekoladki Prestat - Marc De Champagne to mój wybór.


Delicious dessert at Laduree.

Pyszny deser w Laduree.


 Foggy morning in Kensington (but it was beautiful anyway).

Mglisty poranek w Kensington - w taką pogodę wciąż było tam pięknie.


Mirror selfie at Victoria's Secret is a must!

Zdjęcie w lustrze w VS's to podstawa - uwielbiam styl w łazienkach w ich londyńskim sklepie!


A little bit of luxury in the morning - I love Saturdays!

Trochę luksusu w domowym zaciszu - kocham soboty!


 My favourite scent of candle from Bath&Body Works.

Mój ulubiony zapach świeczki z Bath&Body Works.


 Simple but inspirational quote in Notting Hill.

Inspirujący w swojej prostocie napis, który zobaczyłam w Notting Hill.


I love the smell of fresh sheets.

Uwielbiam zapach świeżo wypranej pościeli.


 Sunny day in Chelsea - the best view from the window.

Słoneczny dzień w Chelsea - mój ulubiony widok z okna.


Victoria's Secret - everything is beautiful in this store.

Wszystko w Victoria's Secret jest takie piękne! 

1 comment:

  1. Boże masz tak pięknego instagrama ale nie zauważyłam, ze masz tez bloga! Jestem zakochana i zostaje z Tobą na dłużej :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete